Wysyłka Produktów

Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Zrealizowane”, a potwierdzenie zmiany statusu zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta. Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych. Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez Kuriera.

Towar zamawiany ze sklepu Interlab Warszawa  dostarczany jest zewnętrzną firmą kurierską, dostawa odbywa się standardowo na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i realizowana jest przez firmę kurierską serwisem „Dostawa następnego dnia roboczego” zgodnie z regulaminem i warunkami dostaw danego przewoźnika usługa ta może trwać do 48 godzin i po tym czasie może być traktowana jako niedostarczona w terminie. Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Zrealizowane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Dostawy poza obszar Rzeczpospolitej Polskiej wyceniane są indywidualnie na podstawie zamówionych produktów (wymiar, waga) i podawane indywidualnie w zależności od adresu dostawy. W celu sprawdzenia możliwości i kosztu dostawy poza obszar Polski prosimy o podanie dokładnego adresu wraz z kodem pocztowym.

W chwili obecnej sklep Interlab Warszawa korzysta z usług firmy kurierskiej DPD ale na specjalne życzenie klienta istnieje możliwość wysyłki inną firmą kurierską (Fedex, UPS, DHL), aby tego dokonać należy się skontaktować z biurem obsługi klienta i sprawdzić dostępność usługi i jej koszt.

Z przyczyn niezależnych od sprzedawcy (sklepu interlabwarszawa.pl) czas dostawy może ulec wydłużeniu.

Sklep interlabwarszawa.pl nie ma wpływu na pracę firm kurierskich i zatrudnionych tam kurierów, nie posiada tym samym kontaktów, numerów telefonów do indywidualnych kurierów dostarczających przesyłki w terenie. Jednakże może podać numer przesyłki, który ułatwi jej lokalizację na stronie przewoźnika.

W przypadku nie odebrania przesyłki przez zamawiającego firma kurierska ponawia próbę doręczenia w kolejnym dniu roboczym, jeśli i tym razem przesyłka nie może być odebrana przez zamawiającego i nie ma z nim kontaktu, standardowo przesyłka jest kierowana z powrotem do nadawcy, czyli sklepu interlabwarszawa.pl, w takim przypadku koszt ponownego wysłania przesyłki jest po stronie zamawiającego i zostanie doliczony do jego rachunku.

Jeśli zamawiający nie odbierze przesyłki i ponowi zamówienie po wcześniejszym zwrocie do nadawcy (interlabwarszawa.pl) zostanie obciążony kosztami ponownej wysyłki oraz kosztem zwrotu pierwszej wysyłki, czyli dodatkową stawką za dostawę kurierską.

Przy składaniu zamówienia prosimy o sprawdzenie poprawności wypełnianym danych adresowych oraz podanego numeru telefonu dla kuriera oraz adresu mailowego, w celu skontaktowania się w razie trudności z odnalezieniem adresu, czy innych przeszkód napotkanych w czasie doręczenia. Poprawność danych może pomóc w poprawnym i co za tym idzie terminowym dostarczeniem zamówionego towaru.

Sklep realizuje zamówienia zgodnie z podanymi na stronie komunikatami o dostępności towarów. Jeśli towar jest dostępny w magazynie to może być wysłany jeszcze tego samego dnia, pod warunkiem, że nie wystąpią nieprzewidziane zdarzenia mające wpływ na wszelkiego rodzaju opóźnienia (skumulowanie zamówień, trudności po stronie firmy kurierskiej itp.). Zamówienie złożone do godziny 12 są realizowane tego samego dnia, ale nie jest to gwarantowane. Zamówienia są realizowane wg kolejności wpływu do sklepu.

Zamówienie złożone po godzinie 12 zostaną zrealizowane – wysłane następnego dnia roboczego, w przypadku mniejszej ilości zamówień w danym dniu, zamówienie takie, może zostać zrealizowane – wysłane jeszcze tego samego dnia roboczego.

Na czas realizacji zamówienia ma wpływ forma płatności. Najszybszą formą dostawy jest płatność za pobraniem u kuriera. Płatność przelewem na konto firmowe, może wydłużyć czas realizacji zamówienia w związku z koniecznością zaksięgowania wpłaty na koncie, co niekiedy może wydłużyć się do 2-3 dni roboczych, w zależności od Banku zamawiającego.

Jeśli czas realizacji zamówienie ulegnie zmianie, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu poinformowania o zaistniałej sytuacji. Informacja może również zostać przekazana za pomocą e-mail-a, w zależności od podanych danych przy składaniu zamówienia lub możliwości skontaktowania się z zamawiającym.

Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia przesyłki pod kontem uszkodzeń mechanicznych, powstałych w czasie transportu. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub widocznych uszkodzeń, prosimy o spisanie protokołu szkody przy kurierze dostarczającym przesyłkę, nie przyjmowanie jej i jak najszybszy kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

Przyjęcie uszkodzonej przesyłki i nie spisanie protokołu szkody może skutkować nie uwzględnieniem późniejszej reklamacji.

Dostępność Produktów

W zależności od dostępności towaru w magazynie, sklep realizuje wysyłkę natychmiast w przypadku towaru oznaczonego jako „dostępny”,

3-4 dni robocze w przypadku towaru oznaczonego dostępność „3-4 dni robocze” ze względu na konieczność przesunięcia go między magazynami w Polsce lub też dłuższym czasie jeśli towar jest „na zamówienie”. Towaru oznaczonego „na zamówienie” nie można kupić w sklepie, bo może oznaczać, że jest w trakcie importu lub musi być zamówiony do produkcji na indywidualne życzenie klienta. W celu sprawdzenia czasu realizacji zamówienia towaru na zamówienia prosimy o kontakt z biurem obsługi sklepu interlabwarszawa.pl

Towar oznaczony jako „niedostępny” oznacza, że czas realizacji musi być potwierdzony przez biuro obsługi interlabwarszawa.pl i na ten produkt nie można złożyć zamówienia w danym momencie.

Podane terminy realizacji zamówień są orientacyjne i zależą również od innych czynników nie zależnych od Interlab Warszawa, postaramy się zrobić wszystko, aby dotrzymać terminów, ale nie możemy tego zagwarantować.

Cennik Dostaw

Przesyłka kurierska krajowa 16 zł

Przesyłka kurierska zagraniczna – wycena indywidualna, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta pod numerem +48 518 388 113  lub mailowo sklep@interlabwarszawa.pl w celu sprawdzenia dostępności usługi i jej kosztu.

Dla zamówień wewnątrz Unii Europejskiej możliwa jest dostawa wewnątrzwspólnotowa (bez podatku VAT), jeśli towar zamawiany jest na fakturę z wysyłką do kraju docelowego (potwierdzenie wysłania towaru) oraz numer VAT/VIES podatnika za granicą musi być aktywny (Interlab Warszawa weryfikuje aktywność numeru podatkowego na stronie http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=pl). 

W przypadku stwierdzenia, że numer VAT(VIES) jest nieaktywny, nie możemy wystawić faktury wg wewnątrzwspólnotowego nabycia, tylko obciążyć całą stawką 8% lub 23% w zależności od towarów i usług zamawianych, tak jak ma to miejsce w przypadki normalnej krajowej sprzedaży, wystawiamy wtedy paragon z kasy fiskalnej.

Przesyłka kurierska krajowa za pobraniem 20zł

Opłata za dostawę pobierana jest za zamówienie poniżej 450 zł lub kwotę podaną przy składaniu zamówienia. Sklep każdorazowo informuje jaka jest pozostała kwota do darmowej dostawy, może być ona różna od 450 zł w zależności od obowiązującej promocji. Ponadto waga pojedynczej paczki nie może przekraczać 30 kg lub standardowych gabarytów tzn. paczka o regularnym kształcie której suma długości, szerokości i wysokości nie przekracza 300 cm, oraz najdłuższy bok nie przekracza 120 cm. W przypadku zamówienia kwalifikującego się na „darmową dostawę”, które jednak przekracza podane standardowe gabaryty i musi być rozdzielone na więcej niż jedną paczką, zostanie doliczona opłata za przesyłkę/ki dodatkowe, po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego o wystąpieniu dodatkowej opłaty, jeśli sklep nie doliczy tego automatycznie.

W momencie pakowania zamówienia może okazać się, że paczka przekracza gabaryt, sklep nie jest w stanie dokładnie tego przeliczyć na paczki, więc ostatecznie brana jest pod uwagę informacja z magazynu po uprzednim zapakowaniu towaru i wtedy może zostać naliczona dodatkowa opłata za dostawę. O wszystkich zmianach co do ceny za przesyłki informujemy swoich  klientów za pomocą kontaktów pozostawionych podczas składania zamówienia (jeśli podane informacje są błędne lub niekompletne, zastrzegamy sobie prawo zmiany ceny transportu bez powiadomienia lub niezrealizowanie zamówienia).

Metody Płatności

  • Przedpłata – przelew bezpośredni na konto firmowe
  • Płatność realizowana przez platformę „Przelewy24” przelewem na konto lub kartą płatniczą
  • Za pobraniem u kuriera dostarczającego zamówienie

Nie doliczamy dodatkowych opłat związanych z metodą płatności.

Nr rachunku bankowego Bank Handlowy Citi 06 1030 0019 0109 8530 0048 1135